Inschrijven

Zit je in het eerste leerjaar of ben je al 6 jaar? Dan kun je je inschrijven bij Scouts Houtekiet Oosteeklo.
Voor het komende schooljaar/scoutsjaar 2023-2024 betekent dit dat kinderen kunnen aansluiten die geboren zijn voor 31 december 2017 of die reeds in het eerste leerjaar zitten. Naargelang je leeftijd kom je in de juiste "tak" of leeftijdsgroep terecht. De takken zijn gemengd, dus jongens en meisjes spelen samen.

• Kapoenen: 1ste en 2de leerjaar
  • Welpen: 3de, 4de en 5de leerjaar
  • Jonggivers: 6de leerjaar, 1ste en 2de middelbaar
  • Givers: 3de, 4de en 5de middelbaar
  • Jin: 6de middelbaar
  • Leiding: jongeren vanaf 18 jaar

Wanneer en waar?

Nieuwe leden kunnen zich inschrijven via https://groepsadmin.scoutsengidsenvlaanderen.be/groepsadmin/client/formulier.html#/lidworden?groep=O1101G

Wa kost da?

De basisprijs voor je in te schrijven in de scouts bedraagt € 50 voor het eerste kind. Vanaf het tweede kind wordt de prijs verlaagt naar € 46 (ongeacht de tak waartoe zij behoren). Voor een halfjaarlijkse aansluiting, als je na 1 maart bij onze groep komt, is het € 25.

Wie het financieel wat moeilijker heeft, betaalt slechts 25 % van het lidgeld als je beschikt over een UiTPAS met kansentarief. Voor het lidgeld betaal je dus € 12,5. Dezelfde regeling geldt ook voor de kostprijs van weekends en kampen. Het UiTPAS-nummer doormailen naar de groepsleiding (houtekietgroepsleiding@gmail.com).

Eerst eens proeven?

Je mag twee activiteiten proberen vooraleer we verlangen dat je inschrijft en betaalt. Wil je 't eens proberen, kom dan gewoon af en geniet van een spetterende namiddag! Het boekje met daarin de activiteiten en meer informatie vind je onder ‘t HOUTEKIETERKE. Tijdens deze twee probeerdagen ben je verzekerd.

We gaan ervoor!

Wanneer je beslist je kind in te schrijven vragen we gewoonlijk het lidgeld te storten op de rekening van de scouts BE67 7512 0941 8087, met vermelding van Naam + Tak + Lidgeld.

OPGELET: een inschrijving is pas geldig wanneer we de overschrijving hebben ontvangen en wanneer we ingevulde online inschrijvingsformulier ontvangen hebben. Vanaf het moment dat deze twee zaken in orde zijn ben je dus ook pas verzekerd.

Vragen?

Stuur gerust een mailtje naar houtekietgroepsleiding@gmail.com