Lost After Work

Kom dansen op de beste retro beats en zet het weekend goed in met al je vrienden of collega's!

Los Hormonalos

Nog geen 16 jaar, dan ben je meer dan welkom op Los Hormonalos. Het marginaalste fuifje van het jaar speciaal voor tieners.

Los Marginalos 2024!!!
WE'RE BACK BITCHEZZ

Met de beste 90's bonzai & retro schijven, techno en marginale meezingers is Los Marginalos Tha Place To Be!

Doe mee aan een avond vol plezier en uitdaging met de Grote Scouts Quiz op 15 maart in de Parochiezaal Oosteeklo!

Datum: 15 maart
Deuren open: 19u
Quiz start: 20u
Locatie: Parochiezaal Oosteeklo

Om onze scouts een duwtje in de rug te geven, verkopen wij heerlijke pannenkoeken! (De leiding heeft ze getest.)

Ideaal voor de winterperiode en dicht bij lichtmis! (Ze blijven tot dan goed.)

Scouts Houtekiet Oosteeklo organiseert op zaterdag 4 november een spaghettiavond. Vanaf 17 uur zijn jullie welkom voor een aperitiefje. Spaghetti eten à volonté kan vanaf 18 tot 20 uur.

Scouts Houtekiet Oosteeklo bestaat 40 jaar en dit mag gevierd worden!
Wat valt er te beleven tijdens het weekend van 15 - 17 september?

Wij houden tijdens de kermis een zomerbar open. Jullie zijn welkom op vrijdag 18, zaterdag 19 en zondag 20 augustus vanaf 15 uur. Jullie vinden ons op Jeugd- en Sportdomein Ter Walle (Stroomstraat 8a, 9968 Oosteeklo). Hopelijk tot dan!

Subscribe to Nieuws